Två dagar i solen.

39268-118

Spetsen av sommaren.
Mer än att kunna sitta vid ån i solen förväntar jag mig inte av denhär sommaren som kommer.
Jag ser fram emot att ta det så lungt jag bara kan (förutom på cykeln, då jävlar). Jag ser fram emot att sysselsätta mig med mina grejjor och rå om mig så gott det går. Jag har varit orolig över att det kommer bli en ganska händelselös (tråkig?) sommar i år, och det tror jag att det kommer att bli också. Men jag kan inte få allt jag vill ha här i livet så jag börjar vänja mig vid tanken av händelselös.

39268-117

En sak som jag har fått ett rejält sug efter är att resa bort. Sätta mig på ett flygplan, en båt, bil eller tåg. Vad som helst för att ta mig härifrån. Jag brinner inte upp här, jag dör inte här. Jag vantrivs inte och jag känner mig faktist ganska hemma här, men ärligt talat så har jag ingenting att jämföra med. Men samtidigt så känns det så tomt att det börjar kännas meningslöst att ens vara kvar här. Det finns inte så mycket kvar längre, inget som inte kan eller kommer vara borta imorgon eller dagen efter. Men framför allt så har jag så fruktansvärt tråkigt och jag är så less på att bara gå omkring och vänta. Så kanske gör jag det, bara drar. Kanske ser till att inget rasar ihop om jag försvinner och kanske gör just det.

(försvinner)

Kommentarer
Postat av: drf

Yo, har offentliggjort vår MMSfight hittils på bloggen, eventuella invändningar hänvisas till typ, polen? ;) Och jag blir lika avis varenda gång jag glider in och läser här, jag vill också kunna fota :( Props!

2007-04-26 @ 23:30:39
URL: http://teflonminne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback