Allt jag har är snyggt

Nollfyra-nånting (vänta nu)
Svårtattsittastill-Nova (se flygfoto) tyckte det va en bra idé att vakna nollfyra-nånting (halv fem om sanningen ska fram), jag vet inte om jag håller med om att det va så smart för det är lite tidigt för en semesterdag men däremot bara en kvart tidigare än jag brukar gå upp på jobbdagar. Jag är lite trött men jag tror Hanna tog det värre än mig, stackarn. Nova tog det värst i vilket fall som helst, men vi va ju liks vakna (typ) så vi kunde ju lika gärna gå upp så jag slapp oroa mig för att sova bort hela semestern...

Hur som helst så släpade vi oss ut rätt fort för det går inte riktigt att hänga hemma hos mig när man är två övervuxna tonåringar och en tornado, det blir liksom lite litet och jag har för många "nej, inte där, ajja bajja" saker överallt så det stackars barnet får knappt plats att stå, än mindre vända sig om när hon desperat försöker att inte vara på något ställe där något kan gå sönder eller något ha sönder henne. Så, vi tog oss altså ut och hela vägen till hemköp för att köpa frukost och sen ner till ån för att äta den och nu när jag sitter och skriver det så känner jag mer och mer hur bra en tidig frukost nere vid ån låter.

Sen gick vi till Vasaparken.

Sidan måste ladda klart innan miniatyrbilderna går att klicka på av någon anledning,
så släng inte bort din dator om det inte fungerar på första försöket utan vänta tills den tänkt klart och försök igen.

39268-218

Idag var en såndär dag som kommer att kännas helt overklig.

Ghetto bird.
Häromkvällen (igårkväll) satt vi i ett baggybentrassel i min soffa och pratade (eller det kanske va jag som höll en monolog och Hanna som satt snällt brevid och höll med) om hur och vad som krävs att man går igenom, eller snarare att först efter man gått igenom någonting (dåligt) som man får en viss (bra, sund) syn på livet. Hon har en sådan. En av de sakerna jag tycker så mycket om med henne är att jag ser på henne att hon har och för alltid kommer att fortsätta att kämpa för saker och ting och inte, aldrig någonsin ge upp på det som är viktigt. Jag ser och hör på henne att hon inte fått saker och ting ordnade åt henne utan att allt hon är och allt hon gör har hon slitit för själv och det är en av de bästa egenskaperna en människa kan ha och en av de största anledningarna att jag dras som en magnet till henne.

Jag faller mot henne.

39268-218



Bandit Queen

Kommentarer
Postat av: Hanna..fast en annan :)

Vad mysigt ni ser ut att ha! :D Så glad för eran skull!

2007-08-22 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback