Gaussian blur.

Mina ögon är suddiga.
Inte mina ögon, men det jag ser är suddigt. Det går inte att gnugga bort.
Unjefär som det jag berättade om förut då mitt minne va suddigt, men den
här gången är det den (relativt) faktiska verkligheten som är suddig.
Jag undrar om jag är trött eller less.
Day (job).
Idag va en ganska bra dag på jobbet. Mycket saker att göra. Vi har fått nya bilar,
alla dessa bilar ska köras runt till olika firmor för att få deras specialbehandling
(elektronik, stripning (klistermärken), larm osv osv) och eftersom att alla ställen
absolut vägrar liggar bredvid varandra så är det bara att puttra runt till varje firma
och låta dem göra sitt, sen köra vidare till nästa. Och det tar betydligt mycket längre
tid än vad man kan tro. Sen ska bilarna tankas:
electro
Altså...

Och jag kan för mitt liv inte vänta.
På Playstation 3. Det är skönt att äntligen ha något att se fram emot.
För jag tror att det (trots att det lovas bli varmt) kommer att bli en ganska
tråkig sommar. Jag har som tur är (till skillnad från när?) planerat ut unjefär
hela dethär årets utgifter. Det kommer att bli ett dyrt år, kul, men dyrt. Cykel,
nya bord, nytt porslin (gay), ps3, HDDVD, bilgrejjor, och kanske airsoft. Vi får se
med den sista, den är lite för beroende av andra, och det (som ni redan vet) suger.
Men jag har blivit (nästan) för bra på att underhålla migsjälv så jag nästan (nästan) inte
har lust att träffa någon längre, bra eller dåligt det vet jag faktist inte. Sen är det ju den lilla
(egentligen inte så jävla lilla) detaljen med oförutsedda utgifter. Men fuck'em, låt dem komma.
Det enda som är rent opraktist är jag vill resa bort i sommar. Långt bort som fan (australien) eller
(om det skulle visa sig vara helt omöjligt) åka inte lika långt (läs dyrt) bort så skulle jag vilja åka till Prag.

"Låt mig få drömma, jag gör det hela tiden.
Mest när jag är vaken, ännu mer när jag svävar
i det tillståndet som är mellan att sova och vara vaken.
Det värsta tillståndet. Mitt emellan minnet av förut och planer för framtiden.
Där jag bor."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback