Huvudvärk.

Jävla!
Tro inte att du lever efter en perfekt mall och allt du gör är rätt och alla val du väljer är de rätta, hur du går, står, rör dig är så rätt och allt du tycker och dina värderingar är så jävla rätt, för det är det fan inte. Och om du nu verkligen absolut måste tro det, så håll hela dig för digsjälv och få inte mig att känna mig som raka motsatsen (som helt fel ifall du inte förstod det). För fan vad jag hatar dig ibland när du ska vara så jävla rätt. För du kan verkligen detdär med att få mig att känna mig fel. Som att allt jag är bara är fel fel fel. Och om det nu verkligen är så, låt mig slippa få det kastat i ansiktet. Låt mig få vara helt fel.

Lobotomi.
Jag har så jävla ont i huvudet och jag har haft det hur länge som helst nu. Det känns som att jag har en hel industristad i huvudet. Det går inte över oavsett hur länge jag sover, vad jag äter eller hur mycket jag än dricker. Det känns som att mitt blod är gröt igenom för små sugrör. Jag går på gränsen till över daglig rekomenderad dos på värktabletter så några fler sådana blir det inte heller. Inte för att de hjälper de få stackarna jag redan ätit.
Jag vill bara att det ska gå över så jag kan få sinnesfrid men jag kan inte sluta tänka på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback