Klockan.

Vidrigt tidigt.
Nu är klockan sådär obehagligt lite (05.14 i skrivande stund) och jag är sådär trött som man är, duvet, när man går upp sådär astidigt. Som jag trodde så blev igår en jävla skitdag (jag sa i början av dagen "dethär kommer nog att bli en lugn dag" till en kompis, sen fick jag äta upp det. Förmodligen bara för att jag sa det) och det lär bli en jävla skithelg (och nu kommer det att bli det bara för att jag sa , fenomenet sker bara till det sämmre.

Men som jag skrev tidigare så gick denhär veckan väldigt fort. Tacka rutinerna.
Nu sitter jag och väntar på att få skjuts till jobbet, det är rätt segt att bara sitta och
vänta. Men, faktist, hellre det än att sätta mig på min bmx och cykla hela vägen
igenom the day after tomorrow*. Jag kan inte bedyra hur mycket jag vill att sommaren
ska komma nu på en gång, och varje år (läs vinter) längtar jag efter den mer och mer
och varje år (läs vinter) när snön kommer känns det bara värre och värre. Som nu
till exempel har jag redan glömt bort hur lite snö vi har haft denhär vintern utan det känns
som att den alltid har legat där och aldrig aldrig aldrig kommer att försvinna.

magö

Nu börjar det bli dags att åka till jobet.
Jag lämnar er med denhär bilden på magdalena här ovanför. Från i sommras. Titta vad varmt det är.

*The day after tomorrow: En film om typ... vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback