Listigt (hahaha).

Morgonen.
Så, nu har jag vaknat.
Gadget har gått till jobbet och det är tomt här hemma igen (get back here you!). Det är alldeles ovant att vara ledig och inte ha brottom (det stavas kanske med å? Bråttom, nej det ser konstigt ut) iväg nånstans på morgonen. Det är lite konstigt, (jag vet att jag har fått det att låta som motsatsen) men så fruktansvärt heeelt sjukt länge sedan va det ju inte jag va ledig. Men det va länge sedan jag va ledig såhär länge, och inte behövde stressa mig iväg för att hinna med allt jag inte hunnit. Hinna träffa, hinna köpa, hinna hämta, hinna lämna, hinna vila.

2007.
Det verkar bli ett relativt bra år releasemässigt. Iaf fall vad det gäller film och spel. Musik har jag ingen aning om, jag har så dålig koll att det nästan är pinsamt. Playstation 3 släpps ju som ni kanske vet i Mars (är det sagt). Datumet är satt till den 23e, men likt ett barn som blivit lovad för många gånger att få åka till Disneyland (jag va 19 när löftet förverkligades) så håller jag mig från att tro att ps3 ens finns förän jag har en här hemma. I vilket fall som helst, the listorna att dö för:

Tevespel:
  • Mass Effect (ge mig, nu!)
  • Forza Motorsport 2
  • Blacksite Area 51
  • S.T.A.L.K.E.R Shadows of Chernobyl (det tror jag när jag ser det, men lova på ni)
  • Army of Two
  • TMNT
  • Halo 3 (Ja okej, jag ger det en chans, sluta tjata)
  • Alone in the dark
  • Resident Evil 5 (omg)
  • Clive Barker's Jericho (hoppas, hoppas, hoppas)
  • Interstellar Marines
Sen det mest framemotsedda kommande spelet. Alan Wake står fortfarande helt utan releasedatum, och Remedy* vågar inte ens säga 2007 eller 2008. Det går ju att förstå, och det spelar ingen roll (för s.t.a.l.k.e.r lovades ut typ nån gång på 1600-talet och det har fortfarande inte släppts. Varning för halosyndromet**.
I vilket fall som helst, vi går vidare med:

Filmer:
  • Pan's Labyrinth
  • Transformers
  • The Messengers
  • TMNT
  • Spider-Man 3
  • The Reaping (fuck you, jag ser visst fram emot den)
  • Live free or Die Hard (Die Hard 4 för er som inte förstod det)
Jag hatar verkligen att vänta på att saker och ting ska släppas. Oavsett vad det är, kan ni fan jalla på litegrann med produktionen nångång?. Jag har faktist inte all tid i världen. Jag skjuter väl migsjälv i foten när jag sitter och letar och letar igenom internet efter fräcka saker som komma skall, och rotar bland rykten och lyfter på stenar efter ledtrådar om saker som kanske kanske kommer att komma eventuellt i en obestämd framtid. För då hittar jag något, på tok för tidigt. Då blir väntan helt oändlig, och onödig. Det hade ju varit smartare om jag bara lät bli att leta efter kommande grejjer. För då skulle allt komma som en överraskning. Men om jag inte letar upp kommande saker, vad har jag då att leva för?

*Remedy: Speltillverkare, gjorde bl.a Max Payne.
**Halosyndromet: Ett spel utannonseras för tidigt och blir försenat så när det släpps är det redan gammalt.

Ahjustja, jag satte tillbaka kommentarfunktionen. Knock yourself out vem du än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback