Rubriker.

Oro.
Hej dagboken, jag vill skriva av mig men jag har slut på ord för tillfället.

Jag har inte gjort något. Jag har bara jobbat. Fast nej, Natalie dök ju upp igår och vi såg cars, det är en bra grej. Hon skrattade, det är en jättebra grej. Hon gör inte det så ofta nu för tiden, det är synd. Hon klär i glad. Det är så många av er (mina nära, inte ni andra, ni kan hoppa ner ett stycke) som är ledsna nu. Mitt hjärta blöder när ni är ledsna, det gör mig så ont att se er såhär. Vända mot varandra, mot er själva. Taggarna utåt, taggarna innåt. Jag vill ta det dåliga ifrån er så att ni slipper, för ingen av er har förtjänat det ni har fått nu. Men stå ut, ok?

Det kommer faktist att bli bra, på riktigt. Först lite bättre, sen mycket bättre, sen bra. Jag lovar.

Du har parkerat fel, din apa.
Nu har ni fått era jävla pengar, jävla felparkeringsmongon. Dra åt helvete med era pengar, det borde räcka till en enkelbiljett dit. Så jävla onödigt, sista gången jag gör er en tjänst eller en gratisgrej har passerat. Ja, det stämmer, jag tänker straffa er allihopa. Ha ha! Ät skit.

Vidare.
Jag är jättetrött. Jag har verkligen sovit för jättelite. Det kan vara därför jag mår illa och är yr och svag och allting är suddigare än vanligt. Jag vet knappt vad klockan är om jag inte kollar på den hela tiden. Det är måndag idag va? Ja, det är det. Så mycket vet jag. För imorgon är det tisdagfredag. Sen är det lördag, lördag, lördag, lördag och sen söndag. Jag ska verkligen verkligen inte jobba under de dagarna. Jag lovar er, här och nu, att inte ta några extrapass för någons skull. Inte min, inte din, inte hans.

Ännu längre vidare bort, hitåt. Ända här nere.
Det blev fler än jag trodde som hittade hit. Det kändes lite konstigt när jag fick reda på det, lite som att mitt privata lilla ställe blivit invaderat, och att jag kanske borde passa mig lite vad jag skriver här, men jag hade ett möte med migsjälv, och vi kom fram till att jag inte ska anpassa mig, utan jag fortsätter att låta min hjärna rinna ut på internet. Kom bara ihåg att ni läser på egen risk. Denhär bloggen har inga fotoceller, inget gulmarkerat område eller säkerhetsbälten.

Nu får ni inga fler rubriker.
Jag längtar tills ikväll. Det ska bli skönt att komma hem och vara själv en stund (hela kvällen, that is). Jag har kommit på en skitsmart grej som jag ska göra, det ska bli kul.
Titta, det kom ord denhär gången också. Trötta ord som vill hem och spela xbox.

Ring om det är något.
Oh, justja, jag tog bort kommentarerna, lev med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback