This town.

This town is our town (so motherfucking black).
Life's a prick in this town, suck my dick in this town. Igår tror jag att jag lyckades plantera lite ha-begär i minst en av mina kamrater, det är bra. För xbox live är ensamt utan dem. Jag har en liten dröm (eller, vi kan kalla det en mental bild som är väldigt tilltalande) om hur vi rejsar, skjuter och springer runt i den virituella världen tillsammans. Det går ju att köra med andra (främmande) människor, men det är inte lika kul som att köra med någon man känner. Jag vill till exempel veta hur sammspelta vi kan vara i Gears of war* eller hur länge vi skulle kunna åka omkring på Oahu i TDU**. Think about it.

uppsala

I bet you'd live here if you could, and be one of us.

This town is our town, it is so glamorous.
Jag undrar var det kom från igår. Det du skrev på msn. Jag vet inte vad jag ska säga och jag vet inte vad jag ska svara på vad du frågar. Jag blev jätterädd för igår, för det kändes som att allting förstördes. För nu på senaste tiden så (tycker iaf jag) att vår relation har varit riktigt bra. Det har varit jättekul att träffa dig, och det har kännts som att du haft kul du med. Du har ju t.ex börjat fråga mig ifall vi ska hitta på något. Och det är för mig ett jättestort steg framåt. Det är synd att det är så att vi måste vara försiktiga med varandra för det är fortfarande konstigt, men det är väl bara att vi är försiktiga då? Jag vill inte gå tillbaka till ingenting. Som det va förut. Snälla säg till mig om du är arg på mig eller inte. Och säg om det är förstört eller inte, jag vågar inte fråga, jag vågar inte ens ringa. Men om du läser dethär, hör av dig. Så att jag vet. Så att jag slipper oroa mig. För jag är orolig för att jag har förlorat dig. Igen. Igen igen igen. Jag vill inte det. Inte igen.

*Gears of war: Kanske det bästa tevepelet genom tiderna.
**TDU: Har du redan glömt bort? Test Drive Unlimited. Se tidigare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback