Timeout.

Jo, asså, dethär med att vara ledig...
Jag kollade över dethär med ledigheten. Nu, ledig fem dagar, sen jobbar jag fem dagar, sen ledig tio. Förstå att jag är ledig i tio dagar (det är typ ett år). Sjukt. Och jag har köpt en ny DVDspelare, det är en till bra grej. Nu börjar jag känna mig bortskämd. Hursomhelst, den nya spelaren ska invigas idag när Gadget kommer (tredje bra grejen i streck, håll i er nu). Jag tror vi kollar på Grey's anatomy. Eller om vi ser en film och sparar Grey's Anatomy till senare i veckan. Time will tell.
Och jag måste komma ihåg att raka huvudet, det lär jag inte glömma, men det är akut nu. För såhär långt hår har jag inte haft sen förra gången jag hade såhär långt hår och det va jävligt länge sedan, jag kan typ nästan sätta upp det i en hästsvans, så det ska jag göra imorgon (raka huvudet altså). Sen köpa en kalender. Glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback