Klagomur.

Förlåt för att jag använder min blogg till inte mycket annat än att bara klaga.
Men jag har så fruktansvärt olidligt astråkigt. Det finns verkligen ingenting att göra, jag sitter bara och väntar på att åka och jobba. Det får mig att hata mitt jobb. Jag har så tråkigt så jag vill skrika sparka slå sönder något för fan det finns ju ingenting att göra. Jo, visst, det är jättefint väder ute, det är det verkligen. Men efter som att jag ska åka och jobba typ snart så kan jag inte riktigt bara gå ut och njuta av det. För det är njuta av det med att titta på klockan en gång var 15e minut bara för att kunna beräkna tiden det tar att ta sig till, just det, jobbet. Jag vill verkligen inte åka och jobba.

Det är nu det är som värst. När jag väl kommit dit, hämtat bilen och åkt ut och satt igång med att faktist utföra jobbet, då är det inte så farligt, ibland rent kul. Fast det är alltid ibland lite roligt samtidigt som jag räknar ner timmarna tills jag slutar. Det är inte så kul så jag stannar kvar. Det är inte så kul så jag skulle göra det om jag inte fick betalt för det. Ett sånt jobb vore kul, men det får man nog drömma ganska länge om.

Så jag sitter här och slösar bort en hel dag. Och jag blir arg för att jag gör det. Arg på allt.

Jävla microsoft i tyskland, kan jag få tillbaka min jävla xbox nån gång? För i helvete hur jävla cepesvårt ska det vara att bara sköta något ordentligt från första början, och om ni verkligen inte kan det så kan ni väl åteminstone sköta ersättningen eller reparationen lite snabbt, ni måste ju inte medvetet söla. Jävla polacker och jävla tyskar.

Välkommen till min blogg om du är ny. Det är här jag tänker högt, väldigt tyst med hjälp av ett tangentbord. Dethär är mina tankar, dethär är min humörsvängning. Dethär är det jag inte säger till någon, som jag vill berätta för alla. Det är inte intressant, det är livsviktigt att du läser. Det spelar ingen roll. Det är mitt klotter som är allt jag vill ha sagt för stunden av det jag väljer att våga visa. Effekt? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback