Skära.

Vecka 12.
Snart är mardrömmen slut (hålla ut?).
En dag (imorgon) kvar, sen är jag ledig. Om än ytterst lite, bara två futtiga dagar, så är jag i alla fall ledig. Jag behöver mer av vara ledigandet, för denhär veckan har verkligen varit en av de längsta på väldigt länge. Det värsta har varit att jag har varit så sjukt stressad när jag har kommit hem från jobbet. Skynda mig att duscha, skynda mig att kolla internet, skynda mig att äta så jag kan hinna slappna av. Nu är det brottom, vila fort (vi hör ju att det inte funkar. Inte så).

I övrigt, ingenting.
Det är fortfarande helt vindstilla. Det är fortfarande bra, fast jag har så sjukt tråkigt nu när de tagit min xbox ifrån mig. Jag vill verkligen att den ska komma tillbaka typ nyss för okej okej jag är helt fast, men det skulle du också vara om någon tog det du tycker allra bäst om (delad första plats med ett par saker då förstås) ifrån dig. Tänk om någon tog din luft... då skulle du tänka "vafan." eller "men, vafan?". Jobbigt är det i vilket fall som helst. Min baby togs från mig. Alla mina babys ska alltid tas ifrån mig. Stackars mig.

Ni får inga bilder denhär gången. Jag har en bild som jag skulle kunna lägga upp ifall jag orkade, men jag orkar inte för min mobil ligger där jag har lagt den, jag vet inte riktigt var det är. Ni får ett citat istället.
"Why do I keep hitting myself with a hammer?
Because it feels so good when I stop."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback