Fleragångersammadagbok.

39268-129

Utlovat bling.
Idag lyckades jag fånga Kristin, både i famnen och på bild (gissa vilken som va bäst), vi åkte på köpcentersightseeing med Anna, men vi hittade inte sådär katastrofmycket grejjer. Inte jag i alla fall, de andra handlade på som att de vore utan begränsningar (nästan). Nu är de båda hemskjutsade och jag har precis ätit, så nu har jag gjort allt jag tänkt idag och det är bara kvällen kvar. Idag har jag varit smart och inte planerat något annat än kvalitetstid med Sony, Denon, Bowers & Wilkins och Microsoft. Kanske spelar jag tevespel, kanske går jag till Statoil och hyr en film, kanske gräver jag djupt i dvd-hyllan efter något riktigt coolt. Det ska bli skönt att ta hela dagen åt migsjälv nu när jag inte (längre) är sällskapssjuk.

39268-129

Siduppdateringar.
Dethär inlägget blir det fjärde inlägget detta dygn, det kan tyckas mycket, men sen så gör jag sällan saker med måtta. Många av inläggen har legat sparade som utkast och legad ofärdigskrivna och nu har jag bara ett sånt kvar, men det sparar jag tills det känns okej att publicera det. Igår när jag satt och skrev så började jag tänka på att ni faktist läser det jag skriver (eller så kollar ni bara på bilderna) och då gick det inte att skriva alls över huvud taget (nästan). Det blir i alla fall mycket jobbigare att skriva när jag tänker på att någon kommer att läsa det, det flyter bättre när jag bara skriver för att skriva av mig.

För att kunna sluta tänka på det jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Smulan

hej bror! Hoppas du har det bra i Ukraina! Hur många unika har du på bloggen om dan? PUSS OCH KRAM!

2007-04-30 @ 09:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback