Mardrömmar.

Hjärntumör.
Dryg natt, jag brukar inte drömma särskillt mycket. Oftast när jag sover är jag så slut så min hjärna stänger av den lilla verksamhet den har helt och hållet. Men inte inatt tydligen. Inatt va det dags för att minnas allt som varit, det som aldrig kommer att bli igen. Det är som du skrev förut, "det är inte monster o läskiga typer, utan de jag jag tycker om som är världens jävla as."
Om det ska vara såhär det ska vara, då vill jag inte ens sova. För sådana nätter klarar jag mig bättre utan.
Cancernätter.

Planer.
Idag har jag inga planer, jag har heller ingen ro i kroppen (den ro jag faktist trodde att jag skulle ha, men nej) så jag tror att jag tar mitt pick och pack och åker till sthlm. Kanske frågar jag någon om någon vill följa med, kanske åker jag solo. Förmodligen solo. Sen kommer det att bli kväll, och jag har lika många planer för kvällen som för dagen som för helgen som för nästa vecka som för resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback