Previously on...

Bortrest.
Jag jobbar hela denhär veckan, varje dag (hela veckan) 0700-1900. Så när jag slutar är jag helt död. Så nu har jag typ gått i ide eller något under denhär veckan. Jag har ingen lust att göra någonting när jag kommer hem förutom att slå på 24 (teveserien, vet du inte vad det är ligger du efter) och bara ligga i soffan och titta tills jag somnar. Jag har börjat om på säsong (sesong, säsång, sesång, fan vet jag hur det stavas) 1 igen, en rejäl dos minnen sitter i denhär serien, men de är rätt sjyssta minnen (för det är bara minnen av serien, och det är en sjysst serie). Däremot bakgrundsljudet i menyn skulle jag kunna leva utan (that's right, we're watching you). Det är unjefär som när jag råkade höra menymusiken till Silent Hill 3 (den som va på dendär natten då det åskade) för många minnen. Men i vilket fall som helst, idag förhandsbokade jag iaf en Playstation 3. Hoppas bara jag har pengar till att köpa en när den släpps den 23e mars (jag fyller år den 2a april). Hoppas hoppas, det vore kul. Sa jag förresten att jag snart fyller år?

Jag är så trött så texten är suddig, bäst att göra något åt det (var fan är inställningsknappen för skärpan nånstans?)

Men... hejdå.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Du hade stavat säsong rätt! Puss och kram!

2007-02-20 @ 20:04:03
Postat av: mamman

jag glömmer inte din födelsedag....puss & kram

2007-02-20 @ 22:26:18
Postat av: mammans 2:a

7-19X7=väldigt bra jobbat!

2007-02-20 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback