Throw (up).

Dagen efter.
Det blev lite för mycket igår. För många wasabiärtor.
Jag tror att det är dom som är boven i dramat. För min mage är verkligen inte utrustad för att ta hand om starka saker längre. Min stackars mage som brukade vara som en schaktmaskin (stava?) förut klarar inte längre av att behandla allt jag matade den med igår.
Så idag har jag stått hukad över toaletten, alternativt legat i fosterställning och tyckt synd om migsjälv.

Det som finns kvar att göra idag då...
  • Sluta kräkas.
  • Plocka undan allt.
  • Tvättstugan.
  • Maxi med natalie.
  • Kalka av badkaret.
  • Rejäl rengöring av samtliga ytor i lägenheten. (jo, det är visst ostädat)
  • Hoppas hoppas hoppas att Rick är online när jag sätter mig med xboxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback