Halva året.

Nu har snart halva (jävla värdelösa) året gått och det känns som att jag blivit en dag äldre.
För att det känns som att tiden står stilla. För att jag har slutat ha ångest över de fina dagarna. För att jag har slutat ha ångest över de fula. För att det känns som att det inte spelar någon roll egentligen. För att det ändå bara är samma sak hela tiden. För att det känns som att tiden står stilla.

39268-149

Ingenting (metafor) kommer någon vart, ingenting utvecklas, ingenting förändras. Allting är bara samma sak hela tiden. Dagarna har börjat bli sådana dagar som jag kan ligga i sängen och verkligen försöka komma på varför jag inte bara ska ligga kvar (för att jag vill röka, för att jag vill duscha, för att jag hatar min säng, för att komma ut, för att komma iväg, för att komma bort, för att det låter, för att det är tyst, för att jag har ont i ryggen, för att jag vill sova, för att jag vill vara vaken, för att jag är så trött på att bara ligga här och vänta). För att det känns som att tiden står stilla.

Kommentarer
Postat av: drf

Life sucks, get a helmet ;) Seriöst så känner jag likadant, enormt jävla less. Jag behöver ett jobb snart så att jag kan stänga av och tänka på annat 8 timmar om dagen. Du har inga kontakter nånstans? Take care my friend.

2007-07-02 @ 16:34:44
URL: http://teflonminne.blogg.se
Postat av: Lollo

Tja
Händer det nått skönt i sommar eller, glöm inte att ta mycket sköna partybilder (lägg upp dem på www.forfest.se så vi andra får se dem).
/Kramis Lollo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback