360 Voice.

39268-97D CO. 1ST BN. 5TH SFG GHOSTS.
Igår kom det, Ghost Recon Advanced Warfighter 2. Sju hundra mycket väl spenderade kronor.

Försök nu att förstå mitt dilemma (som har varit ständigt återkommande); Solen skiner, meddelanden på MSN med inbjudningar till att ses i solen och dricka kaffe, kroppen skriker om att "gå ut i ljuset, du behöver det!" och jag kan inte låta bli att få dendär vårkänslan (som betyder att jag tror att mitt liv kommer att bli bättre bara jag sätter foten utanför dörren), den känslan som kan få mig att göra nästan vad som helst. Och sen, problemet i dilemmat; Ghost Recon. Jag vill så gärna spela det nu på en gång. På sommaren är det ju inga problem att bara skita i att det är fint väder och med glädje dra ner både persienner och rullgardiner. Men jag tror ärligt talat att jag inte kan göra så idag. För solen är uppe. Framme. Lyser. Värmer. Jag kommer ihåg när jag satt och spelade Test Drive Unlimited och körde omkring med Rick och hade riktig ångest över att det va fredag kväll och jag skulle vara tvungen att lämna xboxen för att gå och träffa mina riktiga vänner (uh, åh nej!). Jag kommer ihåg vad han sa när jag berättade att jag tyvär måste gå snart, då sa han "Yeah, I know, me too. But I'd actually rather stay here with you. Sucks doesn't it? Having to leave your videogames to go hang out with your real friends."

Stackars oss. (Glöm inte hur länge du längtat efter värmen, otacksamma snorunge).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback