Ja, altså... koma?

Vindstilla.
Nu börjar jag sakna min xbox på riktigt. Jag har ingenting att göra alls över huvud taget nu när jag kommer hem från jobbet. Och jobbet bara äter upp all min tid, nu börjar det bli sådär att jag inte håller koll på vilken dag det är eller vilken dag jag gjorde vad (för även fast mitt jobb kan beskrivas som "varierande" så är det bara samma jävla skit om och om igen). Allting är bara en enda lång väntan på det som är kul. Vänta på xbox. Vänta på värmen. Vänta på cykeln. Fan jag håller på att vänta ihäl mig, jag hatar att vänta. Det är det värsta jag vet, jag vill ha något nu.image64

Sparlåga (ehrm).
Och jag hade ju tänkt vara jätteduktig på att spara ihop pengar till cykeln och det har jag visserligen varit, men jag råkade hitta en hjälm och ett par handskar och en ryggsäck som jag bara va tvungen att köpa (jag tänkte; hmm, jag kommer ju liks förbannat att köpa sakerna när jag väl har köpt cykeln, så jag kan lika gärna köpa dem nu då utgifterna liks hör till 'cykelbudgeten') och det va faktist riktigt kul, för fan vilken fin hjälm, vilka fina handskar och vilken fin ryggsäck (det är en CamelBak, en sån som man kan ha vatten i) det är. Men samtidigt, hade jag inte köpt dem hade jag kanske kunna plocka ut cykeln betydligt tidigare än som det ser ut nu..

Jag vet faktist inte vad som vore smartast. Inte är det då jag iaf, för nu känns cykeln helt plötsligt jättelångt borta (med tanke på att den kommer till cykelbutiken igår och i stort sett bara står där och väntar, och du kan ju föreställa dig hur olidligt det är. Föreställ dig. Föreställ dig nu)

Åre Bike Park
Sommarens mål?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback