Sign of life.

image56Hur som helst.
Jobbveckan har nått onsdag. Jag ligger ett steg före i tankarna och tänker att "nu är det bara två dagar kvar (torsdag och fredag)", men det är det ju inte, det är ju idag också. Fast dagarna har gått rätt fort och det är [bra].
Idag kommer "sotnings och ventilationstjänst" och ska göra rent luftvägarna i huset så jag har varit tvungen att "vara snäll och plocka undan lösa föremål runt ventilationsområdet som t.ex kryddor och prydnadssaker då viss nedsmutsning kan ske i samband med rengöring". Det betyder alltså att det ska komma in nån annan jävel och stöka ner för att göra rent. Det är ju jävligt vettigt. Förmodligen är det ett gäng fisar som kommer och skojjar och är jävligt manliga. Det behöver jag, lite manlighet. Lite gamla fisar. Yum.

Sen är det vadå, torsdag. Då händer det inte så mycket vad jag vet. Jo, det är sista dagen jag måste ha med mig "den nya killen" i bilen på jobbet. Det har varit såååå drygt att ha honom hasandes efter med hans gnäll om hur jävla jobbigt allting är (dvs att typ gå i trappor och låsa dörrar). Det är något jag klarar mig utan. Jävla gnäll (för jag gnäller minsann aaldrig på någonting) men det är annorlunda, han gnäller på jobbet och det blir inte direkt lättare att göra det när han bara gnäller hela tiden. Det va en sak jag lärde mig i Arvidsjaur (att inte gnälla utan "det är bara att bita ihop"). Undrar om jag ska försöka göra så med de andra sakerna i mitt liv. Vad tror du? Fast om jag skulle göra det skulle jag ju aldrig ha något att skriva om här. Ellerhur?

Efter torsdag kommer iaf fredag, då jävlar. Då kommer Ghost Recon Advanced Warfighter 2, och då jävlar. Då, då ska jag spela det. Hela lördagen tror jag kommer att vigas åt det för vårt Alien marathon blev uppskjutet till nästa lördag.
Nu ropar min xbox, tjarå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dig min älskade son!

2007-03-07 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback