Hjulkort.

39268-145

Multitasking (fast egentligen gjorde jag bara en sak i taget).
Hör här: Idag har jag haft en riktigt bra dag. För det första är det sommar, för det andra har jag har hunnit med att vara ute med cykeln (ja, förlåt för att jag lägger upp en bild som är snarlik en jag redan lagt upp redan, men jag gillar att fota mitt framhjul mm'kay?), träffat Fredrik och Maria en snabbis, nästan vågat fråga tjejen i heminredningsbutiken ifall vi ska hitta på något (nästa gång, då törs jag), vart på Beas 25 års fest (grattis jao, förlåt att jag stack så tidigt) och efter det grillat med Conny och Sebastian.
Det trodde jag inte när jag vaknade i morse. Verkligen inte.

Nu slutar jag för idag, medans jag fortfarande ligger på topp.
Fan vad jag längtar efter dig David.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Det är punka på min cykel... var ska jag lämna in den?

2007-05-27 @ 08:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback