Dead or alive

39268-261
Klicka på bilden för att se den lite större.
Plåtnicklas klingar fel (fattar du? klingar!)
Förlåt mig för att jag idisslar gammla rubriker, men ibland känns det som att denhär bloggen endast består av en enda ältning och repetation av samma saker om och om igen. En gång räknade jag hur många gånger jag använt ordet "känns" här på sidan och det va fler gånger än vad det finns inlägg totalt och dethär är det 105e inlägget så vi kan ju dra slutsatsen att jag är... känslig? Men jag har hört att det ska vara coolt, så jag kör vidare på det (sanningen är väl att jag inte kan göra så mycket annat). Dethär inlägget är egentligen endast till för att jag vill visa bilden jag tog idag som är den första jag tagit med min nya kamera som jag är nöjd nog att visa upp, så passa på att titta nu, man vet aldrig när man blir blind.

Kommentarer
Postat av: mgns

Fika nästa vecka? Du, jag & kameror!

2007-09-09 @ 02:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback