RTFM

39268-246
Klicka på bilden för en enorm överraskning.
Full koll.
Jag glömde helt och hållet bort att ha min cam på manuellt läge för en ISO på 1600 kan bara inte bli bra, men bilden va lite tråkigare än jag trodde att ta så det får gå ändå. Och usch, nu kommer jag på migsjälv med att sitta och ursäkta min bild, det är något av det tråkigaste som finns. Altså, när någon har gjort något helt själv och vill visa upp det men börjar med att ursäkta det. Då är det ju inget kul att titta på något som någon har gjort och (men?) jag tror att det är ett sätt för många att fiska beröm, framkrystade förskönade åsikter om inte annat och det är ju inte heller särskillt kul, så här har ni, världens finaste bild. Passa på att njuta nu, man vet aldrig när man får se något fint igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback